MOS met Gloobje!

MOS met Gloobje!

maandag 4 november 2013

Project 11.11.11 : Ik kook van woede!

Dag Amigos,

Vandaag kwam ik alweer naar jullie school.
Deze keer omdat ik hoorde dat er op Pius X twee projectweken starten rond 11.11.11 met als thema:
Ik kook van woede!
http://www.ikkookvanwoede.be
Er is genoeg voedsel op de wereld en toch is er honger???? Dat kan toch niet!


Welke brooddoos zou jij kiezen?


Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan doen!
Hou me op de hoogte hé!

Adios
Gloobje

33 opmerkingen:

  1. dag lieve gloobje. in welk land zit je nu? we vinden het tema van ik kook van woede heel leuk! groetjes mara en rani.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb een boos gezichtje gemaakt
    en ik ben twan
    ik vond het leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beste gloobje kerim en mohammed maakten een bord met een boos gezicht want sommige kinderen hebben niet zo veel eten.
    groeten van kerim en mohammed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dag Gloobje en we hebben een gezichtje gemaakt en hij kijkt heel boos.En ik kook van woede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Groetjes Jonas en Noé

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dag gloobje ibe en maud we hebben net een thema rond ik kook van woede!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    en we hebben net ook boze gezichtjes gemaakt.
    ik vond het leuk!
    grooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeetjes van ibe en maud

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dag beste gloobje. wij zijn laurena en wouke wij koken ook van woede, daarom maken wij boze voedselgezichtjes. en we gaan ook nog lekkere soep maken. groetjes laurena en wouke !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo wij zijn fran en manon.
    we vonden we het heel leuk dat jij er was!
    we zjin boos we hebben angryface gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. we hebben boze gezichtjes gemaakt dag gloobje van soraya en zeena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo gloob
    wij zijn heel erg boos want niet alle kinderen hebben even veel eten
    groetjes van sien en yasmine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo gloopje ruben en berkant hebben een bordje zelf gemaakt voor het tema van dit jaar
    de groetjes van ruben en berkant

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dag liefste gloobje.
    wij hebben een angery food face gemaakt met de computer.
    we hebben al veel gedaan zoals :naar een fimpje gekeken van de scharlaken pompelmoes.
    we hebben er een paar opdrachtjes over gemaakt.

    veel liefs van manon en manon.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. IK WORD BOOS ALS ARME LANDEN GEEN ETEN KRIJGEN
    GEEF ZE ETEN

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dag liefste gloobje
    we hebben al veel gedaan zoals: naar een filmpje gekeken van een
    superheld de scharlaken
    pompelmoes en dan hebben wij moeten praten in de zithoek en onze mening zeggen
    groetjes zeena dag gloobje tot de volgen de keer

    BeantwoordenVerwijderen
  14. in hoeveel vliegtuigen hebt jij al gezeten????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag beste Gloobje
    We zijn al naar het inleefatelier geweest en het was super tof !!!!!!!!!!!!!!
    We hebben ook naar de Scharlaken Pomelmoes geluisterd dat was ook super tof !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    xxx Janne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ben naar Guatemala geweest tof hoor!

    dries

    BeantwoordenVerwijderen
  17. HALLO GLOOBJE IK HEB EEN ANGRY FOOD FACE GEMAAKT EN HET WAS SUPER COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! groetjes guus

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo gloobje .ik vond het in Guatemala hopelijk gaan we dit nog eens doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag, ik vond het leuk in Guatemala
    van
    Alexander en Thomas

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hallo gloobje ik vond het heel leuk in Guatemala ook al was ik maar een diensthulpje het was leuk om het te zien hoe ze daar leven

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dag gloopje ik ben Alexander en anissa het is ir leuk 13 -11/2013

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dag gloobje


    we maken een boos gezicht
    we koken van woede om dat er geen eten is voor de arme mensen

    louis emir

    BeantwoordenVerwijderen
  23. dag gloobje,
    wil je van onze soep komen proeven?
    dag gloobje

    groetjes daan en lore

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dag gloobje
    wij zijn heel boos
    we hebben boze gezichtjes gemaakt
    groetjes semih en aina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. dag gloobje ,
    we vinden je lief en schattig.

    kom je nog eens naar onze school?

    groetjes van lore en marie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. lief gloobje
    je bent zo lief en het is zo leuk met jou
    wat veel heb je voor ons gedaan?
    we hebben voor jou een gezicht gen maakt ga je ons soep proeve,,eren en ecem.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. liefste gloobje
    wij sturen een mooie brief
    zal je vrijdag komen onze soep proeven?
    ja of nee?
    dag gloobje

    van haris en van rodrigo

    BeantwoordenVerwijderen
  28. dag gloob
    fijn dat je er nog eens was op school !
    dag gloob
    groetjes atilla en matteo

    BeantwoordenVerwijderen
  29. dag gloobje
    wij willen alle arme mensen helpen
    maar wij weten niet of dat gaat lukken
    eren en ecem.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. dag gloob
    is alles goed?
    wij willen dat het eten op de aarde verdeeld wordt.
    en wij doen mee met 11.11.11
    eren en emi

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wij koken van woede omdat de arme mensen geen eten krijgen en wij zijn heel boos. Het is niet eerlijk.
    axl bengisu

    BeantwoordenVerwijderen
  32. dag gloobje , de apels waaren lekker mmmm

    bedankt voor het gezonde snoepje

    van elisabeth kindt
    daghap hap hap ooja doe de groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  33. dag liefste gloobje
    wij hebben een angery food face gemaakt met de computer. we hebben al veel gedaan zoals:naar een filmpje gekeken van de sharlaken
    pompelmoes we hebben er paar opdrachtjes over gemaakt.
    veel liefs van zeena en zeena

    BeantwoordenVerwijderen